FSU Florin-Silviu Ursulescu în dialog cu Doru Ionescu

„I se spune FSU, logic, de la iniţialele numelor. Dar nu e doar o prescurtare, cum s-ar crede, ci un brand, în muzica – generic zisă – tânără românească. S-a născut şi a crescut odată cu aceasta, atunci când a fost inventată în Occident, şi ne-a arătat-o şi nouă, în minunăţia ei. Beat, rock, pop, folk, jazz şi aşa mai departe - el le-a cules de pe cine ştie unde şi (ni) le-a dat mai departe. Nu numai melomanilor, ci şi celor care cîntau şi doreau să ştie mai multe, mai noi... Că au fost pupitrele de disc-jockey de pe la cluburile şi discotecile din Bucureşti, în primul rând, ori microfoanele şi magnetofoanele de la Radio România, nu în ultimul rând paginile atâtor ziare şi reviste, culminând cu influenta rubrică din Săptămîna, de peste tot ne întâmpina cu deferenţă şi profesionalism, cu vocea ori stiloul inconfundabile, cu acribie şi pasiune – Florin Silviu Ursulescu. Adică FSU, o marcă neînregistrată la OSIM, dar respectată de foarte mulţi, şi pe vremea când nu exista, chipurile, decât un unic îndrumător, şi în timpul de după, când toată lumea crede că se pricepe la muzică”. (Doru Ionescu)